Zakres obowiązków
Zadania wykonywane na stanowisku: kierowanie działalnością Klubu Malucha w Długomiłowicach, zapewnienie jego prawidłowego funkcjonowania oraz reprezentowanie go na zewnątrz; pełnienie funkcji opiekuna w Klubie Malucha w Długomiłowicach; realizowanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3) oraz statutu Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Klubie Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; prowadzenie procesu rekrutacji kadry oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji; wykonywanie czynności pracodawcy w stosunku do zatrudnionych w Klubie Malucha Parkowa Kraina pracowników; zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci; zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa oraz właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekunczo-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka; nadzorowanie czynności związanych z regulowaniem odpłatności za pobyt i wyżywienie dzieci
w Klubie Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; współpraca z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci uczęszczających do Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach, Wójtem, instytucjami i organizacjami, w szczególności w zakresie opieki nad dziećmi w wieku do lat trzech; zarządzanie powierzonym mieniem i wyposażeniem, a także jego należyte zabezpieczenie; właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi przyznanymi w planie finansowanym kierowanej jednostki organizacyjnej oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej; opracowywanie rocznych planów finansowych oraz nadzór nad wykonaniem zatwierdzonego planu i budżetu; terminowe i rzetelne wypełnianie obowiązków służbowych, w tym sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i analiz; przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy dotyczących funkcjonowania i realizacji zadań Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; inicjonowanie i wdrażanie działań mających na celu pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym funduszy unijnych na projekty związane z realizację zadań Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; wypełnianie innych obowiązków nałożonych przez Wójta w celu prawidłowego funkcjonowania Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach.
Wymagania konieczne
Wykształcenia:
- średnie ogólnokształcące
- wyższe (w tym licencjat)
WykształceniaSzczegoly:
Wymagania dodatkowe
Uprawnienia:
UprawnieniaSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 7 000 PLN
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
01.08.2025
Miejsce pracy:
PARKOWA 8, 47-208 Długomiłowice, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Zawód:
kierownik żłobka / klubu dziecięcego
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Ogłoszenie + dokumenty do pobrania znajdują się na stronie: https://bip.renskawies.pl/bip/index.php/urzd-gminy-mainmenu-17/praca-konkursy-na-stanowiska-mainmenu-106/8506-konkurs-na-stanowisko-kierownika-opiekuna-klubu-dzieciecego-klub-malucha-parkowa-kraina-w-dlugomilowicach2
Wymagane dokumenty: list motywacyjny/podanie o pracy; życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz posiadanych umiejętności; kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie; potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie w pracy dziećmi (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu (w przypadku jego trwania) lub inne dokumenty, koncepcja funkcjonowania Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach; oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie kandydata o braku pozbawienia władzy rodzicielskiej oraz braku zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej; oświadczenie kandydata o wypełnieniu obowiązku alimentacyjnego (tylko w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd); oświadczenie kandydata, iż nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym; oświadczenie kandydata o braku skazania za inne przestępstwo umyślne; oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania przedmiotowego stanowiska; kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych);podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych wraz z oświadczeniem kandydata na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzeni a Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych podawanych nieobowiązkowo , czyli innych niż wynika to m.in. z: ustawy z dnia 26 czerwca 1947 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych (dotyczy osób, które wyraziły zgody na przetwarzanie ww. danych) (wg załączonego wzoru). W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego.
Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, o których mowa wyżej, należy czytelnie podpisać i składać
w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: ,,Nabór na stanowisko kierownika/opiekuna Klubu Malucha Parkowa Kraina w Długomiłowicach", w sekretariacie Urzędu Gminy w Reńskiej Wsi, ul. Pawłowicka 1, 47-208 Reńska Wieś, lub przesłać na powyższy adres pocztą.
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 28 lipca 2025 r. do godz.10:00O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Urzędu Gminy Reńska Wieś.
Złożone oferty będą badane pod względem spełnienia wymagań formalnych. Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów i oświadczeń nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie dalszego etapu rekrutacji.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Reńska Wieś www.bip.renskawies.pl (zakładka: Praca-Konkursy na stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Reńska Wieś.
Dane pracodawcy
Pracodawca:
URZĄD GMINY W REŃSKIEJ WSI
Profil działalności:
SAMORZĄD TERYTORIALNY - GMINA
Osoba do kontaktu:
JOANNA JAROSZEWSKA
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Oferta dodana:
15.07.2025
Oferta ważna do:
28.07.2025