Zakres obowiązków
szczegóły: www.bip.pyskowice.pl w zakładce: Urząd/Nabór na stanowiska urzędnicze/dokumenty do pobrania
1. Wykształcenie wyższe.
2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:
1) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.).
2) Ustawa z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 341)
3) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 z późn. zm.).
4) Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.).
5) Ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 567).
6) Ustawa z dnia 13 października 1995 r. - Prawo łowieckie (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 539).
7) Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 82).
8) Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 21 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U.z 2021 poz. 1368).
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Obywatelstwo polskie albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) oddawanie nieruchomości stanowiących własność Gminy w dzierżawę, najem i użyczenie (w tym egzekucję należności z tytułu zawartych umów),
2) realizację zadań Wydziału z zakresu rolnictwa, gospodarki łowieckiej i leśnej,
3) wyłączanie gruntów gminnych z produkcji rolniczej lub leśnej,
4) naliczanie i egzekucję opłat za bezumowne korzystanie z nieruchomości gminnych,
5) udostępnianie nieruchomości gminnych, w tym naliczanie i egzekucję opłat z tego tytułu,
6) melioracje rolne na gruntach stanowiących własność Gminy,
7) kontrolę obowiązku ubezpieczenia OC rolników,
8) ustalanie odszkodowań za nieruchomości przejęte z mocy prawa przez Gminę,
9) regulowanie stanów prawnych nieruchomości rolnych i leśnych, a także zajętych zbiornikami wodnymi, ciekami wodnymi i urządzeniami melioracyjnymi,
10) numerację porządkową nieruchomości,
11) ustanawianie ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomościach gminnych,
12) ujawnianie w ewidencji gruntów i budynków oraz w księgach wieczystych własności i innych praw przysługujących Gminie do nieruchomości.
Wymagania konieczne
Zawody:
- Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
ZawodySzczegoly:
Wykształcenia:
WykształceniaSzczegoly:
Uprawnienia:
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
umiejetnosciSzczegoly:
Firma oferuje
-
Rodzaj zatrudnienia:
Umowa o pracę na czas określony
-
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 do 5 700 PLN brutto
-
System wynagradzania:
Czasowy ze stawką miesięczną
-
Wymiar etatu:
1
Informacje
Data rozpoczęcia:
04.08.2025
Miejsce pracy:
Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Zawód:
specjalista administracji publicznej
Liczba godzin w tygodniu:
40
Liczba godzin w tygodniu:
40
Aplikowanie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora/inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Pyskowicach w wymiarze pełnego etatu
Nr Or.2110.004.2025 do dnia 29.07.2025 r. w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, środa od godz. 7.00 do 15.00, czwartek od godz. 7.00 do 17.00, piątek od godz. 7.00 do 13.00 lub przesłać na adres: Urząd Miejski Pyskowice, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice (decyduje data wpływu oferty do Urzędu Miejskiego). Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Pyskowicach po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Sposób kontaktu:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 29.07.2025
Dane pracodawcy
Pracodawca:
Urząd Miejski w Pyskowicach
Profil działalności:
Kieorwanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Osoba do kontaktu:
Bartosz Gomulski
Nr telefonu:
32 332 60 72
Pozostałe dane
Nazwa Urzędu Pracy:
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Oferta dodana:
18.07.2025
Oferta ważna do:
29.07.2025